Klachtenprocedure

Wij leveren graag goede en hoogwaardige, persoonlijke service. Heeft u onverhoopt toch een klacht over uw aangekochte product of een klacht over de service van Noréloe dan verzoeken wij u contact op te nemen. Dit kan per e-mail (info@noreloe.nl) of per What's-App (085-2129583).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Heeft u een klacht over de levering door de koeriersdienst, dan verzoeken wij u rechtstreeks contact op te nemen met deze koeriersdienst. 

© 2023 - 2024 Noreloe | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel